Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil jejich podnikatelský prostor a postavil se úplně na hlavu, utržily tvrdý zásah do svého…
Zatímco dříve museli obchodníci platit formou PPC (pay-per-click), brzy…
V současné době se po internetu šíří rozšířená citace o kreativitě v krizi.…
Máme za sebou skoro tři měsíce opatření a omezení k zastavení šíření nemoci…
Vloni společnost Google oznámila, že implementovala systém řízený umělou…
V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli…
Hlavní myšlenkou minulého článku bylo, že současná situace kolem koronaviru…
Přinutila vás pandemie COVID-19 k dočasnému uzavření vašeho provozu?…
Není to tak dávno, kdy týmy obchodu a marketingu pracovaly tandemově:…
Být blíže k zákazníkovi je mantra všech obchodníků v dnešní době. A její…
Jste aktivní na sociálních sítích, ale nedosahujete požadovaných obchodních…
Svět obchodu se neustále proměňuje. Očekávání zákazníků se posouvají,…
Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem,…