Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních jednáních. Mnoho obchodníků se jich bojí. Ale ve skutečnosti by z nich měli mít spíše radost.…
Každý obchodník má své vlastní postupy, u každého funguje něco jiného.…
I sebelepší prodejní technika se po nějakém čase ohraje a ztratí na…
Účast na veletrhu může být pro vaši firmu skvělým způsobem, jak se spojit…
Existuje mnoho lidí, kteří věří, že lidé, co jsou bohatí, mají nějaké zcela…
Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…
Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…
V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout…
Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a…
Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…
Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…
Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou…