7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu  Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Když pak dojde na samotné uzavření obchodu, tak úspěch nebo…
   
   Jak využít poslední dny stávajího roku k přípravě na ten další  Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…
   
   4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů  V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout…
   
   Čtyři předsevzetí, která by si obchodník měl dát na nový rok  Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a…
   
   Čtyři směry, kterými může start-up dále růst  Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…
   
   5 zvyků, díky kterým si udržíte pozitivní přístup a motivaci  Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…
   
   Šest pravidel face-en-face setkání manažera s podřízeným  Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou…
   
   Jak vypracovat druhořadé obchodníky ve skvělé prodejce  Mnoho článků a odborných textů se věnuje tomu, jak pracovat s prvotřídními…
   
   4 důvody, proč byste neměli zapomínat na svoji osobní značku  Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a…
   
   Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků  Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte…
   
   Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo?  Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…
   
   Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy  Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc…
   
   5 obav, které B2B klientovi brání v rozhodnutí o koupi  I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově…