Hlavní myšlenkou minulého článku bylo, že současná situace kolem koronaviru je mimořádnou příležitostí ke zvýšení našeho uvědomění, které pak otevře cestu ke změně…
   
   Pět tipů pro restaurace, jak vytěžit z online marketingu v době pandemie  Přinutila vás pandemie COVID-19 k dočasnému uzavření vašeho provozu?…
   
   Jak agilní marketing řídí rozhodnutí založená na datech  Není to tak dávno, kdy týmy obchodu a marketingu pracovaly tandemově:…
   
   Proč váš obchod potřebuje B2B strategii pro sociální sítě?  Být blíže k zákazníkovi je mantra všech obchodníků v dnešní době. A její…
   
   Social Selling, aneb jak ukousnout větší kus koláče  Jste aktivní na sociálních sítích, ale nedosahujete požadovaných obchodních…
   
   Šest obchodních metod, kterým byste se měli vyhnout  Svět obchodu se neustále proměňuje. Očekávání zákazníků se posouvají,…
   
   Čtyři nejčastější důvody, kvůli kterým vás klienti odmítají  Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem,…
   Mojí první reakcí na informaci, že se při ochraně proti koronaviru nemáme…
   
   6 tipů, jak na práci z domova  Máte v těchto časech, stejně jako celá řada jiných pracovníků, home office?…
   
   Jak prodávat v době krize a strachu  S příchodem pandemie nového druhu koronaviru a strmým pádem akciových trhů…
   
   Jednoduchost: skrytá zbraň prodejců  Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…
   
   4 tipy k přednesení dokonalé prezentace  Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…
   
   Nový způsob, jak začít přemýšlet o ranní rutině  Tématu vstávání a ranní rutiny se věnuje celá řada odborných i ne tolik…