Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy? Narážíte často na různá anglická slova a výrazy z těchto oblastí a chcete si být jisti jejich…
   
   Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“  Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…
   
   Brian Tracy: Jak být úspěšným obchodníkem při práci na dálku?  Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o…
   
   5 chyb, které děláte při rozhovoru s kandidáty na obchodní pozice  Pokud jste někdy nabírali kandidáty na obchodní pozice, možná jste se sami…
   Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…
   
   Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb  Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…
   
   Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?  V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…
   
   3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky  V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…
   
   Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí  S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých…
   Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající…
   
   B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý?  Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů…
   
   Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii  Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …
   
   Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti  Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu…