3 věci, které o klientovi musíte při obchodní schůzce zjistit

Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální zákazník ochoten si poslechnout vaši nabídku, ještě neznamená, že máte úplně vyhráno. Abyste byli schopni zákazníkovi dát tu nejvhodnější a na míru upravenou nabídku, musíte jít do hloubky a zjistit, co vlastně vede klienta k tomu, že hledá nová řešení, jaké jsou jeho představy a co je vlastně jádro problému, kvůli kterému za vámi přišel. Zde jsou tři věci, které musíte během obchodní schůzky o potenciálním klientovi zjistit a na které se musíte ze strany prodejce zaměřit, abyste mohli zákazníkovi nabídnout produkt, který určitě neodmítne.

 

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.