Chcete začít posílat newsletter? Pět kroků, díky kterým to nedopadne fiaskem V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit jako poněkud zastaralá forma digitálního média. Přesto však může být dobře zrealizovaná…
Tři studie neúspěšných marektingových kampaní: Jaká z nich plynou ponaučení? Dnešní odborníci na marketing mají jedinečnou možnost poučit se z…
Tipy pro ty, co připravují marketingovou kampaň pro zcela nový, originální produkt Představit nový produkt na trhu může být velmi obtížné. Zákazníkům je třeba…
Co to je „obsahový marketing“ a jak jej lze nejlépe využít? V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové…
Chcete založit blog vaší firmy? Pět chyb, kterých se musíte vyvarovat Založit a udržovat na stránkách vaší firmy kvalitní a obsahově hodnotný…
Jak vylepšit značku vaší firmy v očích zákazníků Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci,…
Čtyři rady, jak značku vašeho produktu odlišit od konkurence Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…
4 tipy, jak má vypadat efektivní content marketing Content marketing (nebo také obsahový marketing) představuje reklamu, která…
Ještě týden bude probíhat sběr zajímavých firemních snímků pro III. ročník…
Co si do své marketingové praxe můžete vzít od politiků? Chcete-li hlasovat pro některého politického kandidáta, potřebujete nabýt…
Nové AI nástroje v MailChimpu zlepší efektivitu i kreativitu vašich kampaní Nová dvojice marketingových nástrojů od společnosti Mailchimp si klade za…
Proč vaše mailingy nemají odezvu u zákazníků? Posíláte vašim zákazníkům zpravodaje a mailingy? Pak jistě víte, že je…
Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum? Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se…