Co to je „obsahový marketing“ a jak jej lze nejlépe využít?

V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové praxi. V době bez internetu, kdy veřejnému informačnímu prostoru vévodila masová média, byla nejefektivnější reklamou ta nejvíce hlasitá, výrazná, poutavá a vtíravá. Když ale začal být koncový konzument tímto druhem marketingu přehlcen, přestal tyto masové reklamy do jisté míry vnímat. Jednou z reakcí na tento trend byl pak je pak tzv. „content marketing“, tedy obsahový marketing. Co to vlastně je a jak jej lze využít?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.