Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou například originální nápad, jedinečný přístup a detailní znalost tržního prostředí včetně…
Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…
„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník…
Společnost Brand Finance vydala svůj žebříček nejhodnotnějších značek světa…
Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez…
1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…
Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých…
Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…
Obsahový marketing (v angličtině content marketing) je skvělý způsob, jak…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a …
Vybudovat věrnost zákazníků značce je cílem každé firmy. Dosáhnout toho…
Myslete na světlo aby bylo dobré, je vhodné tomu věnovat čas. Správné…