Řízení adres v newsletterech Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory elektronických newsletterů. Většinu příjemců otravuje, když jsou nuceni adresy obsažené v textu…
Není logo jako logo Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem…
Jak moc je příliš? Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy…
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí…
Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…
Jak jsem potkal zákazníky Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku…
Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…
Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které…
Automatizace versus personalizace Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…
V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování…
Jeden kanál je málo Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…