Titulek tvoří nedílnou součást marketingových sdělení. V marketingové komunikaci hraje dokonce zásadní roli. Čte jej totiž v průměru pětkrát více lidí než zbývající…
Jedna hlava lepší než dvě? Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci…
Co Čech, to čtenář reklamního letáku Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…
5 tipů pro úspěšný marketing Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie,…
Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a…
Komunikace je základ CRM Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může…
Malým firmám chybí péče o zákazníky Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným…
4 opravdu smrtelné marketingové hříchy V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…
On-line zákazník si dává pozor On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů…
CRM není zákaznický servis Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí…
Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že…
Slovo má zákaznická komunita Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí,…
V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější…