Marketing je věda i investice, která nese výsledky. Mnoho marketingových ředitelů jej však stále vidí pouze jako sumu reklam, propagací, obchodních výstav apod. A…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…
Rádio v marketingové komunikaci Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…
Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro…
5 mýtů zákaznické samoobsluhy Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy…
Desatero marketingových hříchů Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z…
Reklamu povede televize a přímý prodej Marketingoví odborníci se domnívají, že v následujících pěti letech bude k…
Vylepšete sdělení zákazníkům Při zavádění efektivní strategie pro komunikaci se zákazníky stojí firmy…
Co je affinity marketing Affinity marketing staví na spřízněnosti, shodě a vzájemné přitažlivosti…
Offline propagace webových stránek Offline propagace vašich webových stránek je stejně důležitá jako online…
10 rad pro reklamní brožury Když se firma chystá vytvořit reklamní brožuru a podpořit tím svůj prodej…
Budování kontaktů jako marketingová strategie Budování kontaktů je jedna z nejlepších cest k dlouhodobému vybudování…