Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného CRM bez CRM systému?

Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM center, některé z nich shledávají snazší označení CRM vůbec nepoužívat. Někdy může být…

Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Článek v rámci předplatného Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…

Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Článek v rámci předplatného Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…

E-business outsourcing - pro a proti

Článek v rámci předplatného E-business outsourcing - pro a proti

Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…

Humor v reklamě? Žerty stranou!

Článek v rámci předplatného Humor v reklamě? Žerty stranou!

Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…

Zákaznická podpora - pozor na ústa!

Článek v rámci předplatného Zákaznická podpora - pozor na ústa!

V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…

Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Článek v rámci předplatného Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…

Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…

Kdy je e-komerce příliš drahá?

Článek v rámci předplatného Kdy je e-komerce příliš drahá?

Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…

Vyhnou se elektronické obchody recesi?

Článek v rámci předplatného Vyhnou se elektronické obchody recesi?

Zatímco většina kamenných obchodů očekává vlivem hospodářské recese a…

Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů

Článek v rámci předplatného Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů

V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores.…

Jak úspěšně propagovat své produkty

Jak úspěšně propagovat své produkty

Úspěšný vstup na trh a působení na něm je závislé na atraktivitě nabízených…

Výpis 45644576 z celkem 4576