Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného On-line prodej: 7 smrtelných hříchů

Současný elektronický trh zaznamenává mnoho obchodních úspěchů, dílčí chyby a krachy se mu však nevyhýbají. Aktuální speciální zpráva denníku E-Commerce Times se…

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a…

Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu

Řízení vztahů se zákazníky prostřednictvím e-mailu

Ať už firmy preferují při komunikaci se zákazníky jakékoli médium, médiem,…

Online zpravodaje - vyhněte se všednosti

Online zpravodaje - vyhněte se všednosti

Lidé mají dnes plné zuby nudné reklamy, která je se na ně valí doslova…

Hubneme po Internetu

Článek v rámci předplatného Hubneme po Internetu

Americká internetová stránka eDiets se díky agresivnímu marketingovému…

Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Dobrý a ještě lepší zákaznický servis

To, co dělí dobrý zákaznický servis od lepšího je v dnešní době rychlost.…

Budoucnost má jméno prostorové nakupování

Článek v rámci předplatného Budoucnost má jméno prostorové nakupování

Prostorová e-komerce je v současnosti představována zejména trojrozměrnými…

Dejte svému elektronickému zpravodaji tvář

Článek v rámci předplatného Dejte svému elektronickému zpravodaji tvář

Lidé čtou váš elektronický zpravodaj kvůli obsahu. Proto je nutné jim tento…

Co přináší e-marketing

Co přináší e-marketing

V jedné ze svých prosincových speciálních zpráv se deník E-Commerce Times…

Jedenácté přikázání: Nebudeš šířiti spam

Článek v rámci předplatného Jedenácté přikázání: Nebudeš šířiti spam

Dne 12.dubna 1994 se dva imigrační právníci v americkém státě Arizona…

Public relations na Internetu

Public relations na Internetu

Internet se dá využít prakticky ke všemu. Jedním z vhodných způsobů využití…

Lze využít MMS ve firmách pro reklamace?

Článek v rámci předplatného Lze využít MMS ve firmách pro reklamace?

V listopadu 2002 byla zveřejněna marketingová studie s názvem Pozice…

Firemní počítačové hry jako marketingový nástroj

Článek v rámci předplatného Firemní počítačové hry jako marketingový nástroj

On-line počítačové hry již dávno neslouží jako pouhá zábava jejich hráčů.…

Výpis 44474459 z celkem 4580