Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada.…
I když je každá oblast podnikání unikátní a technologie i očekávání klientů…
Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy –…
Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v&…
Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší…
Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického…
Čas od času potřebuje každý z nás trochu motivace. A v prodejní branži, kde…
Jestliže máte určité kariérní ambice a chcete nejenom postupovat po…
Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se…
Mikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze…
AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní…