 Všechno je v hlavě: Jak mít přístup, který vám zajistí dlouhodobý úspěch v prodeji
   Všechno je v hlavě: Jak mít přístup, který vám zajistí dlouhodobý úspěch v prodeji   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Co odděluje úspěšné prodejce od těch neúspěšných? Jak se stát dlouhodobě efektivním obchodníkem, kterého jeho profese baví a ke kterému se zákazníci vracejí? Nejde…
 
    Pět bezplatných AI kurzů pro obchodníky
   Pět bezplatných AI kurzů pro obchodníky  Umělá inteligence hýbe světem. A kdo s ní neumí pracovat, ten jako by…
 
    4 triky, které raketově zvýší vaši produktivitu při práci z domova
   4 triky, které raketově zvýší vaši produktivitu při práci z domova  I když mnoho zaměstnavatelů se od myšlenky „home office“ zase vrátila…
 
    Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodování
   Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodování   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    B2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá…
 
    9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky
 9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky  Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…
 
    Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého
   Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého  Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na…
 
    Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesu
   Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních…
 
    Jak poznat toxické pracoviště už při výběrovém řízení
   Jak poznat toxické pracoviště už při výběrovém řízení   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Hledáte nové pracovní uplatnění? Pak určitě chcete najít místo, které vám…
 
    Skryté problémy, které musíte umět odhalit hned na začátku vyjednávání s klientem
   Skryté problémy, které musíte umět odhalit hned na začátku vyjednávání s klientem  Většině obchodníků se někdy stane, že domlouvají nadějný obchod s …
 
    Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky
   Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí…
 
    Co musí obsahovat atraktivní obchodní nabídka
   Co musí obsahovat atraktivní obchodní nabídka   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    „Pošlete mi nabídku.“ Když vás o toto potenciální klient požádá, víte, že…
 
   Nová studie Despite Satisfying Advice, Consumer AI Distrust Persists od…
 
    Hledání nových klientů: Tipy, které vám pomohou najít kvalitní kontakty
   Hledání nových klientů: Tipy, které vám pomohou najít kvalitní kontakty   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    I sebelepší prodejce nebude úspěšný, pokud nebude mít možnost svou nabídku…