Mojí první reakcí na informaci, že se při ochraně proti koronaviru nemáme dotýkat obličeje, byla myšlenka “Co je to za hloupost? Kdo by se dotýkal obličeje? Já tedy…
Čtyři nejčastější důvody, kvůli kterým vás klienti odmítají Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem,…
6 tipů, jak na práci z domova Máte v těchto časech, stejně jako celá řada jiných pracovníků, home office?…
Několik tipů, jak jednat s naštvanými klienty Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších…
Řada firem nejen ve vzdělávání a poradenství řeší, jaké dopady bude mít…
Jak prodávat v době krize a strachu S příchodem pandemie nového druhu koronaviru a strmým pádem akciových trhů…
B2C trendy, které vaše firma musí začít sledovat a realizovat B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných…
Jednoduchost: skrytá zbraň prodejců Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…
4 tipy k přednesení dokonalé prezentace Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…
Nový způsob, jak začít přemýšlet o ranní rutině Tématu vstávání a ranní rutiny se věnuje celá řada odborných i ne tolik…
Nastavování plánů a strategií metodou „SMART“ Každý obchodník jistě ví, že bez správně nastavených cílů a bez vypracované…
Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je…
Čtením knih k podpoře mozkové aktivity a k relaxaci Úspěch podnikatelů a obchodníků do velké míry záleží na jejich přístupu a…