Sestavte si kvalitní akviziční marketingový plán na základě dat Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde dostatek lidí, kteří se budou chtít stát i jejich zákazníky. I přes to, že se mnohdy…
Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít? Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…
Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil…
Obchodníci budou moci uveřejnit své produkty zdarma v Nákupech Google Zatímco dříve museli obchodníci platit formou PPC (pay-per-click), brzy…
Právě probíhající pandemie onemocnění Covid-19 tvrdě zasáhla globální…
Nouze podporuje invenci a tvořivost V současné době se po internetu šíří rozšířená citace o kreativitě v krizi.…
Máme za sebou skoro tři měsíce opatření a omezení k zastavení šíření nemoci…
CRM v roce 2020: Které tři trendy byste měli sledovat? Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a…
Poskytovatelé mailových služeb mění algoritmus. Nenechte své sdělení spadnout do spamu Vloni společnost Google oznámila, že implementovala systém řízený umělou…
Twitter byl jednou z prvních společností, které po dramatickém vývoji v …
7 trendů v marketingu, které byste měli letos začít následovat Odvětví digitálního marketingu se neustále vyvíjí s tím, jak se mění zvyky…
Google Analytics: 3 doporučení pro e-shopy Rádi byste začali používat Google Analytics naplno? Pokrytí všech aspektů…
Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli…