Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky a jak efektivní jsou při řešení jejich problémů, má klíčový vliv…
Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického…
8 inspirativních citátů o prodeji, které vám dodají motivaci Čas od času potřebuje každý z nás trochu motivace. A v prodejní branži, kde…
Neochuzujte se o vyšší plat: Co nedělat, pokud chcete dosáhnout na vyšší mzdu Jestliže máte určité kariérní ambice a chcete nejenom postupovat po…
Obávaný letní útlum: Jak zajistit, aby se vám přes léto nepropadly prodeje Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se…
Co dělat, když je váš vedoucí mikro-manažer Mikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze…
AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní…
Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou „CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak…
Nechcete se stát vedoucím, ale chcete se kariérně posunout? 4 tipy, co dál Většina lidí se chce ve své kariéře nějak posouvat a dál se vzdělávat.…
Správa IT zahrnuje mnohem více oblastí, než si většina lidí uvědomuje.…
Propadly se vám prodeje? Tyto čtyři otázky vám pomohou najít příčinu Když dojde k propadům prodeje a vám se nedaří uzavírat tolik obchodů,…
Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší…
Čtyři nejčastější důvody, proč zákazníci odcházejí z e-shopu, i když mají zboží v košíku Váš web má vysokou návštěvnost, uživatelé si vybírají zboží, plní košíky……