B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji rozhodují emoce, v B2B jde více o strategii, vztazích a hlubokém…
Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…
Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…
Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…
Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho…
Umělá inteligence (v angličtině „AI“) dělá vrásky mnoho pracovníkům,…
Nastoupili jste nově do prodejního týmu a chcete začít co nejdříve…
Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…
Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší…
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…