Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak vám může AI pomoci v zefektivnění zákaznického servisu

AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí celou řadu možností, jak může být klientská péče automatizovaná a efektivnější. Zde je šest…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…

Článek v rámci předplatného Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout

Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro…

Článek v rámci předplatného Zavádíte na trh nový produkt? 4 tipy, jak překlenout počáteční ztrátové období

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností, které má každý dlouhodobě úspěšný prodejce

Existuje celá řada různorodých a odlišných prodejních stylů. A každý člověk…

Článek v rámci předplatného Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu

Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…

Článek v rámci předplatného Jak vaší marketingovou kampaní zaujmout zástupce Generace Z

Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože…

Článek v rámci předplatného Jak nemá vypadat zákaznický servis: Pět nejčastějších a nejzásadnějších chyb

Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že…

Článek v rámci předplatného Co (a jak) si zjistit o B2B klientovi, než jej kontaktujete

Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…

Článek v rámci předplatného Čtyři předsevzetí, která by si měli obchodníci dát do nového roku 2025

Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud…

Článek v rámci předplatného Jak vstát z popela: Čtyři tipy na návrat k prodeji poté, co jste vyhořeli

Syndrom vyhoření. Strašák, který trápí víceméně všechny pracovně aktivní…

Článek v rámci předplatného Perfekcionisté nebývají dobrými obchodníky: 4 tipy, jak se perfekcionismu zbavit

Většina lidí má tendenci perfekcionismus většinou v pracovním…

Článek v rámci předplatného Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…

Výpis 2739 z celkem 4674