Krátkodobé a dlouhodobé cíle: Proč je nutné vytyčovat si oboje Plánování je klíčem k úspěchu. Jasně vytyčené cíle i vymyšlená cesta, jak se k nim dostat, jsou základem jakéhokoliv kariérního, pracovního i osobního…
Čtyři každodenní návyky, které vám pomohou být úspěšní Někteří falešní koučové nebo motivační řečníci nabízejí jednoduché zkratky…
Co dělat, když klient nedůvěřuje vaší společnosti Důvodů, proč někteří zákazníci nedůvěřují vaší firmě, může být celá řada.…
Čtyři vlastnosti obchodní nabídky, kterou klient neodmítne I když je každá oblast podnikání unikátní a technologie i očekávání klientů…
Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy –…
Hraní na city jako nutnost: Emoce, které u klienta rozhodují o nákupu produktu Mnozí si myslíme, že se rozhodujeme hlavně racionálně. A to především v&…
Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší…
Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického…
8 inspirativních citátů o prodeji, které vám dodají motivaci Čas od času potřebuje každý z nás trochu motivace. A v prodejní branži, kde…
Neochuzujte se o vyšší plat: Co nedělat, pokud chcete dosáhnout na vyšší mzdu Jestliže máte určité kariérní ambice a chcete nejenom postupovat po…
Obávaný letní útlum: Jak zajistit, aby se vám přes léto nepropadly prodeje Léto je za dveřmi. A s ním i oprávněná obava řady prodejců, že v létě se…
Co dělat, když je váš vedoucí mikro-manažer Mikro-management, tedy až nezdravě intenzivní kontrola práce podřízených ze…
AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní…