Používáte hromadné e-maily jako formu marketingu a prodeje? Pak se vám určitě budou hodit následující tipy, jak váš „e-mail list“ zkvalitnit a pročistit.
Zdá se vám, že trávíte příliš mnoho času hledáním nových kontaktů a že vám…
Ne každý umí prodat své úspěchy tak, jak si to tyto úspěchy zaslouží.…
Chcete více prodávat, případně navýšit objem obchodů, které uzavíráte? Pak…
Čím lépe a efektivněji si dovedete plánovat své pracovní aktivity, tím…
To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad…
Téměř všemu se dá naučit. I obchodování. Dobří prodejci se nerodí sami od…
„Elevator pitch“, tedy v češtině „proslov do výtahu“, představuje…
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby…
Počasí venku nám už čas od času dává vědět, že jaro je tu. A po jaře…
Každý prodejce to někdy zažil. Oslovíte lukrativního klienta (případně on…
Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku.…
Umělá inteligence hýbe světem. A prodej není výjimkou. I obchodníci mohou…