Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je prodejní technikou, která je jakýmsi protipólem agresivních obchodních metod. Je založená na…
V dnešní době trávíme většinu času uvnitř, pracujeme dlouhé hodiny u…
Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou…
Víte o tom, že vaši stávající klienti vám mohou pomoci zlepšit vaše…
Obchodní schůzka s klíčovým klientem nebo prezentace před vedením může být…
Asi všichni vědí, že správné sepsání resumé je základem úspěchu při žádosti…
Obsahový marketing (v angličtině původně „content marketing“) je způsob,…
Pozvali vás na pohovor? Gratulujeme! Teď však nastal čas se důkladně…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů,…
Dokážete již při náboru spolehlivě identifikovat dobré obchodníky? Jaké…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je…
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…
Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve…