Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu či podepsat objednávku. Mnoho obchodníků ale obchodní schůzky…

Článek v rámci předplatného Pět základních technik v B2B prodeji

B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem

Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…

Článek v rámci předplatného Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty

Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…

Článek v rámci předplatného Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka

Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…

Článek v rámci předplatného Co (ne)dělat, když v zákaznickém servisu čelíte rozhněvanému zákazníkovi

Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho…

Článek v rámci předplatného 3 důvody, proč se prodejci nemusí bát, že jim umělá inteligence sebere práci

Umělá inteligence (v angličtině „AI“) dělá vrásky mnoho pracovníkům,…

Článek v rámci předplatného Jste noví v obchodním týmu? Jak se co nejrychleji zaučit a začít prodávat

Nastoupili jste nově do prodejního týmu a chcete začít co nejdříve…

Článek v rámci předplatného Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji

Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…

Článek v rámci předplatného V prodeji nejde o vás: Uzavírejte víc obchodů tím, že se zaměříte na potřeby klienta

Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…

Článek v rámci předplatného Čtyři věci, které moderní klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší…

Článek v rámci předplatného Jak reagovat, když chce klient ukončit schůzku s tím, že si musí nabídku promyslet

Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…

Článek v rámci předplatného Zkoušíte znovu oslovit klienta, který vás už jednou odmítl? Zde jsou čtyři tipy, jak na to

Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…

Výpis 6678 z celkem 4688