Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 tipů, co dělat a říkat, když se klientovi zdá vaše nabídka příliš drahá

Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš drahá. Je s podivem, kolik obchodníků nemá připravenou repliku na tuto poznámku vzhledem…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit?

Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…

Matouš Syrový

Síla osobního kontaktu aneb potřesení rukou jako základ úspěchu

Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…

Článek v rámci předplatného B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi

Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…

Článek v rámci předplatného Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…

Článek v rámci předplatného Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu

Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto…

Článek v rámci předplatného Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik

Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…

Článek v rámci předplatného Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat?

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…

Článek v rámci předplatného Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…

Článek v rámci předplatného Nereagují adresáti na vaše e-maily? Neumíte vzbudit pocit urgence

Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…

Výpis 6678 z celkem 4674