Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde rozhodují emoce. Aby byly výsledky co nejpřesnější, je třeba určit si několik základních bodů, ve…
Poskytovatelé internetových služeb zavádějí stále nová opatření proti…
4 chyby obchodní komunikace se zákazníky Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…
Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…
Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…
Američané upřednostňují integrovaný marketing Integrovaná marketingová komunikace je pro letos již druhým rokem v řadě…
Osm klíčů k zákaznické loajalitě Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…
K tématu e-mailového marketingu existuje mnoho tzv. nejlepších postupů,…
I když americká ekonomika celkově slábne, on-line reklama si udrží svou…
Srovnávací reklama je jednou z cest, jak získat zákazníky na přesyceném…
Hrubý objem placené reklamy na internetu dosáhl loni rekordního nárůstu o…
5 klíčových prvků e-mailového designu Podle společnosti ExactTarget vidí stávající či potenciální zákazníci vaše…
Co je to ten spam? 56 % spotřebitelů považuje marketingové zprávy od známých odesílatelů za…