Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího. Zákazníci nejčastěji odcházejí, když mají pocit, že se o ně nezajímáte. I když si tedy…
Staré pořekadlo říká, že pokud máte jen kladivo, všechno vypadá jako…
Firmy se stále častěji obracejí k iniciativám řízení zákaznických…
Spotřebitelé probírají celé dny různé výrobky a služby na svých blozích či…
Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…
Růst odvětví videoher v následujících letech výrazně přispěje k růstu…
Internet se rychle stává nejdůležitějším marketingovým kanálem v oblasti B-…
Když se průmyslové skupiny začaly před několika lety snažit definovat spam,…
Chystaná zdokonalení v oblasti mobilních technologií podporují mnoho…
V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty,…
Na nedávné konferenci americké Asociace přímého marketingu v New Yorku se…
Z výzkumu Platební metody v ČR, který provedla Asociace pro elektronickou…