Jak na marketing služeb

Vytisknout

Marketing služeb může být obtížnější než marketing výrobků. Neprodáváte totiž nic hmatatelného. Zásadní roli zde hraje zkušenost zákazníka. Konkrétní lidé, kteří služby prodávají a předvádějí, mají ve svých rukou moc zvýšit či naopak zhoršit pověst své firmy. Služby navíc nelze vracet. Tradiční prvky marketingu tvoří produkt, cena, místo a propagace. Vpřípadě marketingu služeb však věnujte pozornost ještě dalším třem složkám:- Lidé. Všichni zapojení lidé mají přímý nebo nepřímý vliv na prodej…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace