5 kroků k nápravě chyby během prodejního procesu Jsme jen lidé a všichni děláme chyby. Při prodeji však chyba může znamenat i ztrátu zakázky. Právě proto je důležité naučit se, jak jednat, když se něco i přes…
Zkoušeli jste někdy hledat na internetu rady, jak zapojit fanoušky pomocí…
Potýkáte se se špatnou firemní reputací na internetu a nemáte dostatečně…
4 charakteristiky nejlepších prodejců Portál Inc.com se pokusil vybrat ty nejdůležitější charakteristiky, které…
B2B: Časový rámec může být klíčem k prodejnímu úspěchu Je všeobecně známo, že prodejce musí být zběhlý v komunikaci různými jazyky…
Jak ztratit obchod díky vzkazu v hlasové schránce Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…
V poslední době se často objevovaly diskuze o tom, zda lepším prodejcem…
Internet je plný rad, jak správně publikovat obsah na sociální sítě, co…
Překlepy na sociálních sítích: Jak správně reagovat? Je jedno, zda jde o pravopisnou chybu nebo překlep. Postup je stejný.…
5 tajemství pro úspěch při prodeji Úspěch v prodeji záleží na schopnosti prodávat nejen produkt a služby, ale…
3 náležitosti povedeného loga Denně jsme vystaveni tisícům značek, aniž bychom si to vůbec uvědomovali.…
Jak Google pomůže zdarma vašemu PR Chcete vědět tajemství, jak zajistit větší viditelnost produktu pro…
Ať už se návštěvník dostane na vaši webovou stránku odkudkoliv, stránka,…