Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z následujících tří důvodů: Fakt střílí naslepo. Zvedne telefon a řekne to, co se mu „zdá“…
Studie: Firmy ztrácí svoje loajální zákazníky Podle nového britského výzkumu společnosti Accenture ztrácí firmy loajální…
Kdy a jaký produkt se stane virálním Dříve neznámý produkt se přes noc může stát hitem. Nezbytností, bez které…
Při přípravě blogu se inspirujte u Walta Disneye Content marketing nemá smysl, pokud se obsah nelíbí cílové skupině. Dobře…
Tisková zpráva je výborným marketingovým nástrojem. Ale jen tak dobrým, jak…
9 rad, jak mít spokojené loajální zákazníky Pokud má firma v dnešní době prosperovat, potřebuje pěstovat vztahy se…
Může pokles prodeje znamenat dobrou zprávu? Někdy náznak katastrofy může ve skutečnosti znamenat něco úplně jiného.…
10 způsobů, jak rozšířit e-mailingové seznamy E-mail i nadále zůstává nejlepším nástrojem růstu malých firem. Vyplynulo…
Většina firem už pochopila, že nelze být na sociálních sítích jen proto,…
Mnoho značek již neuromarketing vyzkoušelo, ale zpravidla se tím moc…
Konkláve kardinálů před několika hodinami zvolilo novým papežem kardinála…
E-mailový marketing může vážně poškodit značku Tři ze čtyř lidí uvádí, že pokud je značka bude bombardovat e-maily,…
Nákupní chování se mění skoro stejně rychle, jako vznikají nové…