Marketing - zprávy z HR

Aby se do vás klient zamiloval...

První měsíc práce s novým klientem je něco, co se už nikdy nebude opakovat. Máte šanci vybudovat dojem své firmy jako úžasného partnera, bez kterého váš zákazník už…

Management firmy Lego musí skládat zkoušku ze znalosti sociálních sítí

Článek v rámci předplatného Management firmy Lego musí skládat zkoušku ze znalosti sociálních sítí

Dánská Lego Group vyžaduje po seniorním managementu, aby složili zkoušku ze…

Článek v rámci předplatného Google ruší rozdíl mezi mobilní a desktopovou reklamou

Pokud si koupíte reklamu na Googlu, může se z vás nyní stát mobilní…

Jak překonat prodejní námitky

Článek v rámci předplatného Jak překonat prodejní námitky

Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že…

PR se musí změnit od základu, pokud má přežít současnou mediální bouři

V moderních komunikacích nyní existují tři hlavní turbulentní síly:…

Vyprávějte příběh jako Walt Disney Studios

Článek v rámci předplatného Vyprávějte příběh jako Walt Disney Studios

Dnes byl zahájen šestý ročník konference Social Media for PR and Corporate…

Proč vám klienti nevěří?

Článek v rámci předplatného Proč vám klienti nevěří?

Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho…

Článek v rámci předplatného Když se média mýlí

Stalo se to už mockrát média obviní nevinné a ti už jen těžko někoho…

Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

Nejčastější námitka při prodeji: „Už něco podobného máme“

Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště…

Jak správně komentovat blogy

Jak správně komentovat blogy

Komentování na blogu může být z hlediska marketingu dobrým krokem. Vložíte-…

Jak získat zpět ztraceného zákazníka?

I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…

Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků

Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat?…

Nejdůležitější pravidla prodávání

Nejdůležitější pravidla prodávání

Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý…

Výpis 23152327 z celkem 4681