Přijměte tvrdou realitu: Údaje o zákaznících nikdy nebudou zcela přesné. Vždy se najdou údaje neúplné,…
Lze zachránit neúspěšnou kampaň na sociálních sítích? Ještě před rokem se všichni neustále ptali, jak dělat…
Růst investic do IT v roce 2010 byl nečekaně velký Nový průzkum IDC ukázal, že loňské celosvětové…
Unilever zvyšuje v roce 2011 své výdaje na promotion o…
Méně automatizace znamená více spokojených zákazníků Nová studie J.D. Power & Associates prokázala, že z&…
Microsoft za posledních 10 let: Nové produkty vs. starý marketing Microsoft býval známý tím, že dokázal…
Analýza neuplatněných věrnostních bodů Marketéři doposud zkoumali především informace o využ&…
Reklamní agentury si jsou stále více podobné.…
Americká reklamní agentura Campbell Mithun se rozhodla vybrat…
Přední zadavatelé průzkumů trhu v České republice ž&…
Dominantní postavení Googlu Francii (zatím) nevadí Francouzský antimonopolní regulátor trhu dospěl k z&…