Microsoft za posledních 10 let: Nové produkty vs. starý marketing

Vytisknout

Microsoft býval známý tím, že dokázal zpeněžit nápady jiných. Jeho produkty nebyly příliš inovativní, spousta výrobků kopírovala již existující nápady. V čem ale byla společnost opravdu dobrá, bylo rozšíření produktu mezi spoustu nových uživatelů. Microsoft uměl vytvořit hit. Za posledních 10 let však došlo k významn&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace