Lze zachránit neúspěšnou kampaň na sociálních sítích?

Vytisknout

Ještě před rokem se všichni neustále ptali, jak dělat promotion na sociálních sítích. Dnes je otázek víc. Jednou z nich je, zda lze zachránit upadající kampaň, které se na sociálních sítích zjevně nedaří. V mnoha případech dokonce marketéři dělají svou práci správně: Umí vytvořit poutavý obsah a zoptimalizovat ho…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace