Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu jedinou příležitost k zaujetí zákazníka, kterou máte. Jestliže nemáte…
Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B…
Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do…
Nejčastější chyby, které obchodníci dělají při prodeji po telefonu Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…
Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále…
Jak se při volání klientům odlišit od konkurence Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický…
Optimalizujte náklady na služby zákazníkům pomocí vizuální asistence Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit…
3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…
Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej? Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…