Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru lidé. Automatický hlas ani čtení z napsaných scénářů nepůsobí na…
Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com…
Jak získat důvěru během telefonátu Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to…
Neodkládejte nepříjemné telefonáty Telefonní kontakt s klienty je stále důležitou součástí vaší kariéry.…
Jak na cold calling? Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…
Pět chyb telefonního prodeje V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden…
Monitoring kvality hovorů v call centru není jenom o peskování zaměstnanců…
Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je…
„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…
5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem…
15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně…
20 nejlepších tipů pro telemarketéry Podle serveru Salesopedia tvoří následujících dvacet rad jakési Top 20 mezi…
Jak překonat obavy z volání neznámým lidem Cold calling je anglický výraz, který v marketingové terminologii znamená…