Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však každý pracuje i s řadou kontaktů ze strany stávajících zákazníků či takových, kteří firmu…
Prodej v B2B: Jak zaujmout prvním telefonátem Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš…
Jak psychicky zvládnout práci v call centru Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper…
Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci…
Někteří lidé si myslí, že pokud telefonujete naslepo,…
Nová pravidla volání naslepo (cold calling) Navzdory všeobecnému názoru, že volání naslepo není dobrý způsob získávání…
Denní chleba ředitele call centra Co by měl každý den dělat manažer call centra, aby byl jeho t&…
4 klasické chyby cold callingu První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…
Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace…
Co by měl umět dobrý operátor call centra Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve…
Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…