Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly od stresu. Svědčí to o rostoucím proaktivním přístupu ke zdraví a spokojenosti…
Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro…
Připravte se na cold call První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…
Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…
Principy motivace v call centru Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…
Nebojte se telefonovat Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…
Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se…
Jak školit nové operátory Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…
Jak správně motivovat zaměstnance call centra Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…
Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…
Call centra jsou stresující Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…
Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…