E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich prodejních aktivit. Zprávy ale často končí nepřečtené, v koši nebo nezodpovězené. A proto…
Na růstu globální reklamy se nejvíce podílejí reklamy v přehledu zpráv v …
Instagram je jedna ze sociálních sítí, která se v našich končinách stále…
Sociální sítě hýbou světem marketingu a prodeje. A to už nejen u té…
Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…
Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
SnapChat je pro uživatele zajímavý jako mezistupeň mezi komunikační…
Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají…
Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že…
S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-…
Blogy patří mezi nejúčinnější nástroje obsahového marketingu. Mít úspěšný…
Při snaze o vybudování osobní značky prostřednictvím sociálních médií není…