6 chyb, kvůli nimž se z návštěvníků vašeho webu nestanou klienti Webové stránky firem často slouží jako místo prvotního kontaktu s potenciálními klienty. Jejich úlohou je nejen informovat a poskytovat kontaktní informace, ale…
E-mailová komunikace je pro mnoho obchodníků zcela zásadní složkou jejich…
Na růstu globální reklamy se nejvíce podílejí reklamy v přehledu zpráv v …
Instagram je jedna ze sociálních sítí, která se v našich končinách stále…
4 způsoby, jak navýšit počet sledujících vašeho profilu Sociální sítě hýbou světem marketingu a prodeje. A to už nejen u té…
Jak reagovat na negativní ohlasy na sociálních sítích Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…
Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů…
Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
6 způsobů, jak zaujmout na SnapChatu SnapChat je pro uživatele zajímavý jako mezistupeň mezi komunikační…
Příklady úspěšných prezentací zkušeností klientů Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají…
Jak zlepšit B2B strategii v obsahovém marketingu Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že…
5 koncovek e-mailů, které zaujmou klienty S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-…
Nevíte, co napsat na váš blog? 5 způsobů, jak to zjistit Blogy patří mezi nejúčinnější nástroje obsahového marketingu. Mít úspěšný…