3 triky, díky kterým zůstanou uživatelé déle na vaší webové stránce Velká část firem dnes shání nové klienty přes internet. Přitom platí, že čím déle uživatel zůstane na dané stránce, tím větší pravděpodobnost, že se upíše k …
Dělejte online marketing správně: Recyklujte starý obsah Znovu používat starý obsah je nový trend dnešního online marketingu.…
Experti radí: Sedm tipů pro start-upy na sociálních sítích Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak…
Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…
Byznys na sociálních sítích: Jděte na to chytře Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s …
Uživatelé internetu dnes přecházejí od stolních počítačů k mobilním…
Vylaďte mobilní komunikaci se zákazníky Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…
Jak nezačínat obchodní e-mail v pěti odstrašujících příkladech I když je e-mail jedním z nejméně účinných způsobů, jak oslovovat…
Jak nalákat zákazníky do prodejního trychtýře díky obsahovému marketingu Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí…
Chcete-li, aby vaše online aktivity v oblasti obsahového marketingu byly…
Digitální marketing: Co přinese rok 2019? (2/2) V předchozím článku jsme se dozvěděli, že můžeme očekávat rozšířenou…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…
Kdo je správným influencerem pro vaši cílovou skupinu? Když si vás lidé začínají všímat, stáváte se mikroinfluencerem. Jste čím…