CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů? Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u firmy. Postupem času se však tyto záměry dostávají z centra pozornosti a ustupují jiným…
Jaké IQ má firemní web? Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…
Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět,…
Je používání CRM systémů obtížné? Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…
Plánování inzerce v médiích Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…
Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…
Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…
Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…
Noví zákazníci firemní web sami nenajdou Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše…
Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…
Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…
Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…