Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět, jaká je situace v podniku z hlediska vztahů k zákazníkovi a péči o něj. Lze odpovídat pouze…
   
   Je používání CRM systémů obtížné?  Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…
   
   Plánování inzerce v médiích  Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…
   
   Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem  Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…
   
   Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku  Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…
   Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…
   
   Noví zákazníci firemní web sami nenajdou  Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše…
   Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…
   Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…
   
   Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje  Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…
   
   Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem  Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…
   První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…