Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?  CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který společnosti umožní větší soustředění na zákazníka na jeho potřeby a preference. Paradoxem však je,…
   
   Návrh obchodní značky je složitým úkolem  O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…
   
   Jak vytvořit mediální obraz firmy  Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…
   
   Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?  Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…
   
   Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky  Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…
   
   Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla  Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých…
   
   Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti  Managementu objednávek se mezi současnými firmami dostává stále větší…
   Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny…
   
   Několik tipů pro marketing  Přestože chápání slova marketing bývá často poněkud zmatené a nejasné,…
   
   Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti  Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové…
   Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem…
   Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že…
   Ceny dopravného a manipulační poplatky představují jednu z největších…