Dokáže USA zastavit spam?  Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii zaměřil na spam. Nekonečný příliv nevyžádané reklamní elektronické pošty rychle a jistě…
   
   Webová diskusní fóra na vzestupu  Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…
   Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…
   
   E-lamparna.com aneb Reklamace na webu  Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…
   Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…
   
   Internetový marketing: rozděl a panuj  Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…
   
   Průvodce kreativní reklamou v rozhlase  Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…
   
   Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?  Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…
   
   PR aktivity vyžadují tvořivý přístup  Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…
   
   CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?  Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…
   Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
   
   Jaké IQ má firemní web?  Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…