Efektivní komunikace pro zlepšení zákaznických služeb  Kvalita produktů, jejich cena či značka společnosti ještě samy o sobě nezaručují prosperitu. Podle současných výzkumů je rozhodující kvalita zákaznických služeb.…
   
   CRM bez CRM systému?  Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…
   
   Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!  Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…
   
   Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému  Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…
   
   E-business outsourcing - pro a proti  Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…
   
   Humor v reklamě? Žerty stranou!  Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…
   Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…
   Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…
   Úspěšný vstup na trh a působení na něm je závislé na atraktivitě nabízených…