Přímý marketing - české trendy Evropská federace direkt marketingu (FEDMA) dělí tento obor na 4 části: direct mail (adresný a neadresný), telemarketing, reklamu s přímou odezvou a online…
Aby mohl dopis s reklamní nabídkou být úspěšný, musí jej příjemce otevřít,…
Společnosti AdMob, která se zabývá pronikáním reklamy do mobilních…
Rostou investice do televizní reklamy Podle monitoringu TNS Media stouply hrubé výdaje firem v České republice na…
Přímá poštovní reklama má svá plus I přes obrovský rozvoj internetu si ve světě stále drží pevné místo přímá…
Aby newsletter došel, kam má E-mailové newslettery řady firem končí ve spárech antispamových filtrů,…
Plán je základ Konzultanty často překvapí, kolik firem nemá sepsaný formální marketingový…
Základy úspěšného marketingu Ať už jste velká firma, nebo samostatný podnikatel, potřebujete…
Na podzim proběhla konference pořádaná Českou marketingovou společností…
Může cesta k peněženkám potenciálních zákazníků vést skrze jejich žaludky?…
Marketing v elektronických médiích má jiná pravidla než v klasických…
Pozor na chyby v elektronické komunikaci Poučení z chyb je vždy přínosné pro další práci. Článek shrnuje typické…
- Napište zprávu o novinkách. Co skutečně nového se u vás událo? Média…