Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou marketingových materiálů, které pak nemají patřičnou odezvu. Měly by si uvědomit, že marketing a…
Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní…
Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem…
Ani marketing není výjimkou mezi obory, v nichž existuje mnoho zakořeněných…
Úspěch venkovní reklamní kampaně záleží na jejím zpracování. Být kreativní…
Právě jste rozeslali svou e-mailovou kampaň, ale nedostavuje se odezva,…
I když není image zcela v režii firmy, je třeba stále hlídat a budovat.…
Nevhodné barvy ztěžují zejména u malých a středních firem komunikaci s…
Ve světě publicity platí, že i malá chyba může hodně uškodit. Článek proto…
Jak vypadá knižní marketing v praxi? V rozhovoru pro Marketingové noviny…
Spojené státy jsou jednou ze dvou průmyslově vyspělých zemí, kde je…
Média zažijí letos rušný rok. Vyplývá to z analýzy vývojových,…
Automobilové odvětví česká v letoším roce velká výzva. Bude se muset…