Cílení je základ V marketingu se ze všech stran skloňuje pojem cílení na zákazníky. Když firma dokáže vymezit a oslovovat konkrétn&…
Jste připraveni na marketingové aktivity? Obchodní schůzky mohou být jen ztrátou času, pokud se na ně účastníci…
Tiskové zprávy nejsou jen pro velké firmy. I malým firmám mohou posloužit…
Jak lépe propojit marketing s prodejem V mnoha firmách přetrvává spor mezi odděleními marketingu a prodeje o to,…
Tři tipy pro úspěšnější B-to-B marketing Chcete, aby vaše příští B-to-B kampaň byla úspěšnější? Článek přináší tři…
Pět rad pro úspěšný systém CRM Trh s CRM zažil vlnu konsolidace a ničivých inovací, ale jedna věc zůstala…
Netradiční média mají své výhody i nevýhody Zahlcení spotřebitelů klasickou reklamou vede firmy ke snaze o komunikaci…
Co vám prodejce neřekne o zákaznickém softwaru Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických…
Jak na zpětnou vazbu od zákazníků Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se…
Čtyři tipy pro prodejní dopis V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis…
Jak vytvořit čitelný e-mail Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené…