Dnešnímu marketingu vládne autenticita Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v určování a získávání nových zákazníků. Postupně se však stala zajímavá věc zákazníci dnes…
Vliv moderních trendů na marketingové strategie Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků…
Americký odborník na e-mailový marketing John Arnold se neustále setkává se…
Blogovat, či neblogovat? V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že…
Jak řídit zákaznické e-maily E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál.…
10 kroků k efektivní e-mailové kampani E-mailové schránky jsou dnes bombardovány reklamou a množstvím dalších…
Marketingové chyby malých firem Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů…
Prodejní nabídka – 1. část Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…
13 důvodů proč lidé otevírají přímou poštovní reklamu I když technologie rychle tlačí marketéry do digitálního světa, pevné místo…
Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních…