Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak využít e-mail k posílání tiskových zpráv

Staré pořekadlo říká, že pokud máte jen kladivo, všechno vypadá jako hřebík. Stejně je tomu i u e-mailu. Pronikl do všech firem a je často preferovanou metodou…

Sedm rad pro zlepšení zákaznických zkušeností

Článek v rámci předplatného Sedm rad pro zlepšení zákaznických zkušeností

Firmy se stále častěji obracejí k iniciativám řízení zákaznických…

CRM lze studovat on-line

Článek v rámci předplatného CRM lze studovat on-line

College of Business Administration při americké Florida International…

Obchodní zásilka, která zaujme

Článek v rámci předplatného Obchodní zásilka, která zaujme

Nejpoužívanějším nástrojem direct marketingu je stále obchodní zásilka.…

Offline propagace webových stránek

Offline propagace webových stránek

Propagování vašich webových stránek offline cestou je stejně důležité jako…

Přímý marketing pro starší a pokročilé

Článek v rámci předplatného Přímý marketing pro starší a pokročilé

Chcete pomocí direct marketingu oslovit starší spotřebitele? V první řadě…

Jak použít e-mail k uvedení produktu, služby nebo firmy

Článek v rámci předplatného Jak použít e-mail k uvedení produktu, služby nebo firmy

Vzhledem ke své rychlosti a nenákladnosti je e-mailový marketing ideálním…

Evropský závazek pro změnu reklamy potravin zaměřené na děti

Článek v rámci předplatného Evropský závazek pro změnu reklamy potravin zaměřené na děti

Výrobci potravin a nápojů v rámci v Evropské akční platformy pro stravu…

Microsoft: Image firmy je zásadní

Článek v rámci předplatného Microsoft: Image firmy je zásadní

Profesionální image je pro firmy stále důležitější. Nový výzkum společnosti…

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit leták

Ať už prodáváte auto nebo otevíráte novou firmu, letáky jsou jedním z…

Tři metody k získání kontroly nad značkou

Článek v rámci předplatného Tři metody k získání kontroly nad značkou

Odborníci na reklamu se často obávají, že ztrácejí kontrolu nad svými…

Jedna paní povídala

Jedna paní povídala

Marketing zaměřený na vyvolání efektu ústního šíření reklamy mezi zákazníky…

Když kampaň selže

Když kampaň selže

Ne všechny marketingové kampaně končí úspěchem. To se stává. Firma plánuje,…

Výpis 508520 z celkem 997