Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu a domnívá se, že nejlepší je rozesílat co nejvíce zpráv na všechny stany. Základem…
Ať už máte vlastní oddělení public relations, nebo spolupracujete s…
Horší ekonomické časy by neměly být automatickým signálem ke krácení…
Nejčastější mýty o PR Public relations je obor, který se zabývá prosazováním a řízením komunikace…
E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky…
Desatero rychlého a snadného PR PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro…
Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí…
Spolupráce prodeje a marketingu ve firmách často pokulhává. Oddělení…
Jak zajistit udržitelnost e-mailové komunikace se zákazníky Když zaměstnanci odcházejí od zaměstnavatelů, opouštějí nejen své…
Jak zničit byznys v pěti krocích Smysl marketingu je jednoduchý - přilákat co nejvíce lidí. To však může být…
Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno…
10 tipů jak změnit negativní pohled na značku Chcete změnit negativní vnímání své značky? Držte se následujících rad.…
Jak na PR v malé firmě PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o…