Marketing - zprávy z HR

Půlroční kontrola: Jak využíváte e-mailový marketing?

Je prostředek roku, čas ke zhodnocení prvních šest měsíců, které letos máme za sebou. Využíváte své e-mailové kampaně naplno? Pokud ne, stále máte možnost situaci…

Jak na mladé spotřebitele

Článek v rámci předplatného Jak na mladé spotřebitele

Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají…

Nenákladné marketingové techniky nejen pro období krize

Článek v rámci předplatného Nenákladné marketingové techniky nejen pro období krize

Vdnešní době se počítá každá koruna investovaná do marketingu. Naštěstí…

Jak si vybudovat dobré vztahy s novináři

Článek v rámci předplatného Jak si vybudovat dobré vztahy s novináři

Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si…

3 cesty k zosobnění marketingových e-mailů

Článek v rámci předplatného 3 cesty k zosobnění marketingových e-mailů

Některé firmy snadno zapomínají, že i když používají e-mail, komunikují…

Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-…

3 důvody pro využívání tiskových zpráv

Článek v rámci předplatného 3 důvody pro využívání tiskových zpráv

Viděli jste jich už stovky a některé napsali sami. Tiskové zprávy patří…

Nepodceňujte mediální trénink

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte mediální trénink

Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…

Nemáte nápad na e-mailovou kampaň?

Článek v rámci předplatného Nemáte nápad na e-mailovou kampaň?

Někdy se stane, že sedíte před počítačem, abyste vytvořili e-mailovou…

Černé vyhlídky pro reklamu

Černé vyhlídky pro reklamu

Celosvětové výdaje na reklamu mohou letos klesnout až o 6,9 % na 453…

E-maily stále míří do tmy

E-maily stále míří do tmy

Výhody e-mailového marketingu jsou zřejmé. E-mail je nenákladné médium…

Sedm chyb mobilního marketingu

Článek v rámci předplatného Sedm chyb mobilního marketingu

Bez ohledu na ekonomickou krizi si mobilní telefony ukrajují stále větší…

5 chyb při budování značky

5 chyb při budování značky

Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku…

Výpis 391403 z celkem 999