Je prostředek roku, čas ke zhodnocení prvních šest měsíců, které letos máme za sebou. Využíváte své e-mailové kampaně naplno? Pokud ne, stále máte možnost situaci…
Jak na mladé spotřebitele Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají…
Nenákladné marketingové techniky nejen pro období krize Vdnešní době se počítá každá koruna investovaná do marketingu. Naštěstí…
Jak si vybudovat dobré vztahy s novináři Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si…
3 cesty k zosobnění marketingových e-mailů Některé firmy snadno zapomínají, že i když používají e-mail, komunikují…
Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-…
3 důvody pro využívání tiskových zpráv Viděli jste jich už stovky a některé napsali sami. Tiskové zprávy patří…
Nepodceňujte mediální trénink Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…
Nemáte nápad na e-mailovou kampaň? Někdy se stane, že sedíte před počítačem, abyste vytvořili e-mailovou…
Celosvětové výdaje na reklamu mohou letos klesnout až o 6,9 % na 453…
Výhody e-mailového marketingu jsou zřejmé. E-mail je nenákladné médium…
Sedm chyb mobilního marketingu Bez ohledu na ekonomickou krizi si mobilní telefony ukrajují stále větší…
Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku…