Většinu reklam zákazníci nevnímají. Proč? Článek shrnuje sedm nejčastějších důvodů. - Je nudná. Reklama má informovat, bavit a angažovat. Pokud nesplňuje alespoň…
Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve…
Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení…
E-mail se v současné době nachází na spojnici mezi dvěma velkými trendy v…
Psaní tiskových zpráv je poměrně snadné, což vede k tomu, že je píše téměř…
Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato…
Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu…
Ať už máte vlastní oddělení public relations, nebo spolupracujete s…
Horší ekonomické časy by neměly být automatickým signálem ke krácení…
Public relations je obor, který se zabývá prosazováním a řízením komunikace…
E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky…
PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro…
Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí…