V marketingu se ze všech stran skloňuje pojem cílení na zákazníky. Když firma dokáže vymezit a oslovovat konkrétn&…
Obchodní schůzky mohou být jen ztrátou času, pokud se na ně účastníci…
Tiskové zprávy nejsou jen pro velké firmy. I malým firmám mohou posloužit…
V mnoha firmách přetrvává spor mezi odděleními marketingu a prodeje o to,…
Chcete, aby vaše příští B-to-B kampaň byla úspěšnější? Článek přináší tři…
Trh s CRM zažil vlnu konsolidace a ničivých inovací, ale jedna věc zůstala…
Zahlcení spotřebitelů klasickou reklamou vede firmy ke snaze o komunikaci…
Firmy, které chtějí investovat do nového systému pro podporu zákaznických…
Jedna z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro svůj byznys, je ptát se…
V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis…
Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené…