5 tipů pro frustrované marketéry Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou marketingových materiálů, které pak nemají patřičnou odezvu. Měly by si uvědomit, že marketing a…
Tajemství marketingového partnerství Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní…
CRM je komplexní systém Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem…
Ani marketing není výjimkou mezi obory, v nichž existuje mnoho zakořeněných…
Desater chyb v kreativitě (nejen) u venkovní reklamy Úspěch venkovní reklamní kampaně záleží na jejím zpracování. Být kreativní…
Pět rad pro větší čtenost e-mailů Právě jste rozeslali svou e-mailovou kampaň, ale nedostavuje se odezva,…
I když není image zcela v režii firmy, je třeba stále hlídat a budovat.…
Každé odvětví má vhodnou barvu Nevhodné barvy ztěžují zejména u malých a středních firem komunikaci s…
10 nejčastějších chyb při získávání publicity Ve světě publicity platí, že i malá chyba může hodně uškodit. Článek proto…
Knižní marketing v Čechách Jak vypadá knižní marketing v praxi? V rozhovoru pro Marketingové noviny…
V USA se daří reklamě na léky na předpis Spojené státy jsou jednou ze dvou průmyslově vyspělých zemí, kde je…
Co čeká média v roce 2007? Média zažijí letos rušný rok. Vyplývá to z analýzy vývojových,…
Automobilky čekají nové marketingové výzvy Automobilové odvětví česká v letoším roce velká výzva. Bude se muset…