5 základních kategorií event marketingu Event marketing patří k mladým komunikačním nástrojům, u kterých dosud neexistuje jednotná typologie jednotlivých aktivit. Článek popisuje minimální systemizaci do…
E-mailová komunikace je dnes nedílnou součástí marketingové strategie…
5 tipů pro frustrované marketéry Zejména malé firmy si často stěžují, že tráví spousty času přípravou…
Tajemství marketingového partnerství Může marketingové partnerství úspěšně fungovat? Tuto otázku si v dnešní…
CRM je komplexní systém Základním cílem nástrojů CRM je zvýšit dlouhodobý růst a ziskovost firem…
Ani marketing není výjimkou mezi obory, v nichž existuje mnoho zakořeněných…
Desater chyb v kreativitě (nejen) u venkovní reklamy Úspěch venkovní reklamní kampaně záleží na jejím zpracování. Být kreativní…
Pět rad pro větší čtenost e-mailů Právě jste rozeslali svou e-mailovou kampaň, ale nedostavuje se odezva,…
I když není image zcela v režii firmy, je třeba stále hlídat a budovat.…
Každé odvětví má vhodnou barvu Nevhodné barvy ztěžují zejména u malých a středních firem komunikaci s…
10 nejčastějších chyb při získávání publicity Ve světě publicity platí, že i malá chyba může hodně uškodit. Článek proto…
Knižní marketing v Čechách Jak vypadá knižní marketing v praxi? V rozhovoru pro Marketingové noviny…
V USA se daří reklamě na léky na předpis Spojené státy jsou jednou ze dvou průmyslově vyspělých zemí, kde je…